Vad ska hända med barret??

Tjipp!!

Visst är det trevligt att det har regnat idag?! Skönt att det blir lite bött ute, så att det inte är någon risk för gräsbrand eller att marken torkar ut. Verkligen kanon härligt med en regning dag, det var ju ett tag sen! Förutom några korta hundpromenader har vi varit inne hela dagen idag. Ibland är det mysigt med hemma/inne dagar, men idag har inte varit en sån dag. Jag har varit rastlös till tusen och kännt mig less på att vandra inanför dessa väggar. 

Imorgon blir en bra dag. Daniel är ledig och jag ska äntligen ta mig till frissan, så... VAD ska hända med barret mitt??? Är sugen på lite mörkare nu på höstkanten, fast lite ljusa slingor i kanske. Vill ha lite "liv" i håret. Inte lätt, men härligt ska det bli.

Middagsidéerna lyser med sin frånvaro, vad äter du till middag? :)

Nä, nu ska jag plocka upp tvätten som plötsligt ligger på golvet. Har hängt upp den sisådär 5-6 ggr redan. Melker berättade för mig att det är jätte roligt att dra ner den från elementen och torkställningen :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tycks se hur du har det hemma nu ;) Heja Melker :) <3 Mormor kommer snart o hittar på många hyss <3 <3

2011-10-06 @ 18:02:09
Postat av: Nina

Jag känner som du med regnet, HÄRLIGT! Fast lite synd är det, hade vi inte haft sån regnbrist hade vi kunnat skänka lite till afrikas horn men som sagt, risken för gräsbrand är ju stor!



Middag.. Igår åt vi cornflakespanerad torsk, gustav hatar det men jag och lovis gillart!!

Postat av: essay editors

ja det där med sömnen är alltid ett dilemma! fast det är rätt skönt att stiga upp tidigt ibland och mysa.. 07.00 hade varit lagomt!

2011-10-17 @ 19:54:21
URL: http://editingwritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback