Julkänslor.nu

Efter att jag tittat igenom dagens reklam infann sig julkänslorna. Jag tror bestämt att det är dags att planera in en mysig bak och pyntdag.

Melker har fått höra att morfar börjat titta in här då och då, så han har bestämt talat om för mig att det är dags att uppdatera, så att morfar får se lite bilder. Därför satsar vi mest på bilder i detta inlägg :)



Såhär glad blir man när morfar kommer på besök.



Den här fina sackosäcken fick Melker av morfar när han var här.



Den är jätte mysig att ligga i, speciellt på morgonen när man har ro att mysa lite!



Några bilder på vår lilla tomtenisse ;)





Hade ni sett mig när jag försökte ta fina julbilder så hade ni fått er ett gott skratt kan jag lova. Att vara två när man gör något liknande är ju en god idé. Jag försökte sätta Melker så fint så fint, skyndade mig att backa för att få ett fint kort samtidigt som jag lät en massa konstiga ljud för att kan skulle titta på mig och eventuellt skratta. Innan jag var redo hade han givetvis hunnit krypa iväg. Puh, jag var helt slut när jag tillslut gav upp :)



Gurka är perfekt att tugga/suga på när mamma och pappa äter middag. Det är nog kallt och skönt i munnen, gott också såklart.



Dagens upptäckt för det lilla M:et var klättring. Det senaste projektet såg ut såhär.


Ja, han har minst sagt energi vår lilla son. I helgen har han kommit på massor med nya roliga saker man kan pyssla med. Han tränar för fullt på alla ljud och hittar på nya hela tiden, tittar på lampan när vi pratar om den, kryper runt med full fart, viftar med händerna och skrattar till det mesta.

Nu sover vår lilla vilde och jag pustar ut här vid datorn medans pappan i huset tar en prom med hunden. Skönt! :)



Kommentarer
Postat av: mamsen

Nu är det bara 11 dar kvar, Melker, tills ja kommer o busar me dej! Så-å fin du är i tomte dräkten. Fin i Morfars knä oxå :)

2011-12-08 @ 12:11:23
Postat av: mamsen

Han är ju fin på alla bilderna såklart, måste ja ju såklart tillägga här, annars blir de jobbigt för mej. :) ;) :)

2011-12-08 @ 12:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback