Fina, fräcka fredag!!

Fedagen är här och jag konstaterar att veckan har gått galet fort. Känns jätte konstigt att det redan är fredag, men väldigt skönt ocksåå såklart. Vet inte vad vi gör, men dagarna försvinner så himla snabbt. Swisch swosch skulle man kunna säga :)

Igår var Olliver och William här och hälsade på med sina fina mammor. Kul att träffa dem. Melker var helt slut efter finfrämmandet, somnade mitt i maten och sov tre timmar. Plutten.




Vad har hänt annars sen sist tro?? Ja, vi gör som sagt inte så mkt på dagarna, men fort går dem ändå. Vi prommar, leker, äter, sover, badar, busar och umågs.



I lördags var jag och Caroline på Arcus loppisen för första gången. Jag har hört talas om att den brukar vara väldigt välbesökt, men att det skulle vara såååå mycket folk som det var. Det hade jag aldrig kunnat ana. Vi var i chock skulle man kunna säga. När chocken lagt sig och vi kommit in, så fyndade vi en del. Melker fick två fleeceoveraller, lite kläder och någon leksak. Vann även en tradera auktion på en polarn o pyret vinteroverall, så nu är han fit for fight för vintern.

Det lilla M:et sover fortfarande väldigt oroligt om nätterna. Hoppas nästäppan, tänderna, utvecklingsfasen eller vad det nu är som spökar, snart är över.

Imorgon tar jag och syster vårat lilla pack och åker till Pite havsbad för den eterlängtade mini weekenden. Ska bli fantastiskt härligt. Kul för killarna att få lite tid för sig själva, de tycker säkert det ska bli skönt att vara lite själva.



Mina fina killar! ♥


Kommentarer
Postat av: nina

Ha så mysigt!!

2011-11-04 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback