Premiär

Yes, idag har jag tagit en premiärrunda runt sjön i rask takt med Melker och Ville. Båda två skötte sig exemplariskt, så det var en mycket bra premiär. Var galet längesen jag gick en lång prom i rask takt, så det var skönt och verkligen på tiden :)

I veckan har vi roat oss med att äta lunch, fönstershoppat och hängt lite med Maria, som för övrigt peppade mig till en premiär med vagnen i rulltrappan. Puh, jag trodde vi skulle dö, men vi överlevde och det gick galant. Nästan så att vi fick en liten kick av åkandet :)

Träffade Kickan för lunch på Waldorf och massa skratt och skvaller i onsdags, mycket trevligt. Efter det tog vi en prom till jobbet och hälasade på. Där var alla glada över att äntligen se lilla underverket Melker. 
 
Vi var på Björx på bebis/mammadate med Johanna, William, Nina och Olliver. Blev mycket surr och skratt där med. Toppen, det ska göras om snart igen.
 

Det är så härligt att ha tid att träffa folk och vara social. Jag vill aldrig mer jobba heltid :).

Melker har varit lite gnällig och grinig i veckan. Jag fick lite dåligt samvete över att vi ränt runt hela dagarna, så igår var vi hemma och mös hela dagen.


Caroline kom förbi och fick vara med om en rolig syn när jag skulle försöka mig på handavtryck med Melker. Haha, herreguud. Mycket avtryck och kladd blev det, men vi insåg att man kanske ska vänta tills han inte kniper igen händerna lika mkt som nu. Det var omöjligt, men vi försökte iallafall och fick skratta en hel del :)
    

Som ni ser har jag men väldigt lite av det viktigaste, tentaplugget. Jaja, till veckan då är det fullt ös och INGA ursäkter är godkända.

Jag tänkte att jag i ett mycket tidigt skede skulle lära Melker detta med bloggande.
 Han blev glad och tyckte det verkade ganska intressant till en början, men sen fick han paniiiik när det tog så länge att ladda upp bilderna.
 
Jag känner desamma, men trägen vinner. Nu är det dags att fredagsstäda!!

Puss
         

Kommentarer
Postat av: Nina

så där ja nu har jag och Plåstret, jag menar Lovis, läst din blogg också :) triss i sötpluttar där på filten!!

Postat av: Nina

åå vilket proffsinlägg!!! långt, bilder å hela köret

Jag funderade oxå på det där med handavtryck men det går ju fan inte ens att tvätta dom där mellan utan att dom kniper ihop!

2011-05-20 @ 15:24:23
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahah! Vilka härliga bilder!!

Och vilken otroligt sjukt rolig syn det var när vi försökte oss på fingerfärgen!! "Mer färg, mer färg!!" :)

2011-05-20 @ 18:15:59
Postat av: Therese

<3

2011-05-21 @ 23:03:52
Postat av: Johanna t

Hahhaha.. Jag förstår honom. Datorer som går långsamt.. Nä.. D accepterar inte Melker!

2011-05-29 @ 15:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback