Morgonmys

Dagens blogg blir kort.

Idag måste jag ägna så mycket som möjligt av min tid till att plugga. Kommer aldrig klara denna tenta annars. Ojoj..

Kan även meddela något fantastiskt intressant. Jag är såå less på nyhetsmorgon, efter tio och det mesta på tvn. Tvn har varit på hela mornarna den senaste tiden här hemma och av någon anledning är det alltid tv 4 jag slår på. Nu ser vi på the voice på 5:an, MYCKET bättre. Sen ska tvn av och radion på, så d så :)

Bjuder på två bilder på en väldigt glad Melker som myser i pyjamasen.

 

Gullis!

Nu vill han ha frukost.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Mormors goa glada Gullhjärta <3 <3 Rätt tänkt om tvn! Ha en go skön dag <3

2011-05-26 @ 12:59:49
Postat av: Nina

men jag har tänkt exakt samma sak!? varför har vi på tv4??? ja för att vi börjar bli gamla och vill se nyheterna!!? Å det där jävla efter 10.. urk så trist det är.. Jag har börjat slå på radion istället!!

Postat av: Nina

han är sååå lång och slank han Melker.. fan va söt han är hahaha

2011-05-28 @ 23:13:54
URL: http://nupster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback