Gomorron världen!

Melker vaknade 03.30 imorse och åt. Vi somnade väl igen vid 04.30. Jag tänkte då att han som tidigare skulle ge mig lite lyxsömn genom att sova vidare till ca 08.00, med det tänkte minsann inte han. Vid 05.30 började han gny och gnälla där i lillsängen. Daniel var där och tystade ner honom några gånger, men det hjälpte inte. Tillslut tog han honom till sängen. Där brukar han alltid gilla att ligga och mysa med mamma och pappa :), men den här gången fungerade det inte. Daniel for till jobbet och det vara bara för mig att kliva upp.
Så fort jag klev upp ur sängen och började röra på mig, då blev han minsann tyst. Han var helt enkelt less att sova och tyckte att vi skulle göra nått roligare. Han satt nöjd i babysittern framför tvn medans jag kokade kaffe och vaknade till liv. Nu ligger han och myser i babygymet efter lite frukost och somnar nog när som helst.

Igår fick jag äntligen lite plugg gjort. Lyssnade på tre föreläsningar som faktiskt var väldigt intressanta. De handlade om missbruk, alkohol och droger. Tillochmed Daniel blev intresserad, så det slutade med att vi satt båda två och lyssnade :)

Idag kommer nog Anna och hälsar på oss. Längesen vi sågs, så vi har nog en del att surra ikapp som vanligt :)

Nina och familjen for utomlands igår och jag är otrooligt avis. Tänk va skönt att få lite sol på blek kroppen. Ja, fantastiskt hade det varit. Jaja, den som väntar på nått gott.

På fredag är Daniel ledig och jag har planerat in en hel dag och kväll för mig själv. Det blir en tur på stan, där jag hoppas på att hitta lite kläder. Systra mi kommer nog till stan när hon slutar jobbet, vi äter en god middag och sen ska vi ta fram dansskorna och dansa loss hela kvällen. Längtar!!

Annars handlar veckan mest om tentaplugg.

Nu lite mera kaffe och nyhetsmorgon. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter fabulöst med en hel dag för sig själv! avis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback