Dagarna går fort som tusan.

Ja, dagarna har verkligen flygit förbi den senaste tiden. Vi har haft mycket främmande och fullt upp med att lära känna vår nya familjemedlem. Vår älskade lilla Melker är snart sex veckor. Ja tiden har som sagt flygit iväg. Det känns lite konstigt att vi är mamma och pappa, men det är underbart och helt fantastiskt.

Lilla söta Ville hamnar lite ikläm. Stackarn :( Jag är så  less han ibland så att jag skulle vilja sälja han på blocket. Usch, hemska tanke. Jag är hemsk, jag vet det. Sen någon stund senare inser jag att det som retar mig och gör mig nästintill vansinnig är absolut inte hans fel och inget han kan göra något åt, då får jag tok dåligt samvete :(
Det hela beror nog dels på lite hormonsvängningar och dels på hur vi bor. Jag vill flytta NUUUU.. Men, men.. Här ska vi leva här ska vi bo, för vi har inga 300 000 kr i bakfickan och då kan man inte heller köpa hus. Eller?! Nåja, nu ska jag inte snöa in på det, men HUS, jag/vi lääääängtar efter hus!!!

Vi har mycket funderingar runt detta med dop och kan inte riktigt bestämma oss för hur vi ska göra. Dop ska vi ha, men var är frågan. Ja, det löser sig.

Melker myser hos sin morfar           
          

Är han inte söt vår lilla palt ;)

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

guuud så söt å stor han blivit!! vi måste ses snart!!

Postat av: Nina

ja vikke sötplutt!!

2011-05-12 @ 20:50:22
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Go och Gla. :)

2011-05-16 @ 10:45:24
Postat av: Marie

Gud, så fin han är, Maria!! :)

Knappt jag kan kolla ens - längtar så vansinnigt tills vår snutt kommer! :)

2011-05-18 @ 12:34:08
URL: http://marremedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback