Jaha?!

Ojojoj... Jag skrev tidigare idag en låååång blogg, tröck på spara och publicera och vad händer?!?! Joo "Sidan kan inte visas" ORKA!!!!

Idag har jag har varit och sett hur Johanna och Rickard fått det i sitt hus. Jätte fint var det och jag blev såå avis. Gud så underbart med ett eget litet hus. Jag, Johanna och lilla William traskade sedan över till Nina som också flyttat till björx och även dem hade jätte fint. Nu vill jag bara flytta, DIRR!!

Vad händer annars då?? Ja, inte mycket.. Jag pysslar på här hemma och känner mig som en liten husmor. Igår kokade jag lingonsylt, lagade lasagne och tvättade. I helgen bytte jag gardiner i sovrummet och vardagsrummet, så nu är hemmet vårfint tills lilla pyret kommer :)

Jag är så grymt rastlös på kvällarna nuför tiden.. Det bara kryper i kroppen. Spelar ingen roll om jag haft fullt upp hela dagen. Kvällarna är hemska. Vill att plutten ska komma NU. Varje kväll innan jag går och lägger mig tänker jag (vi säger det då och då också) "Man vet aldrig, inatt kanske det händer nått. Det är ju många som går och lägger sig som vanligt och vaknar av att något händer.." Så vaknar jag på morgonen och tänker.. "Nähä" :)

Men, men.. Den som väntar på nått gott. Det är ju 4 dagar kvar till bf, så sååå himla länge kan det ju inte dröja. Inom tre veckor har vi iaf vårt lille pyre här.

Nä, nu är det dags för middag.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja du, gumman <3 Jag känner med dej <3 Men, nu är det nära, o snart är jag mormor ;) ;) Fantastiskt, Kramen till Er alla tre, pussen till Ville,såklart ;)

2011-03-16 @ 21:57:11
Postat av: mamsen

Min kommentar kom bort! Märkligt! Jag längtar!! Snart är de dags, mysigt att du pysslar hemma, men rastlösheten, de du!! Är en liten förvarning, så... Kramen till Er! Pussen till Ville <3

2011-03-16 @ 22:00:58
Postat av: Nina

Vad duktig du är:) ja den där väntan i slutet är jobbig.. Jag sa den 8e januari; om hon föds imorgon blir det 090109, det är ju ett bra datum. Och så gjorde hon det:)



Du jag måste vara besvärlig, minns inte var jag skrev upp mailen till hon i torneå, skulle jag kunma få den igen?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback