Balkongen är snöfri!!!

Som jag har kämpat och hackat... Äntligen är balkongen snöfri, så idag har jag suttit och läst i solen på ballis. Fantastiskt skönt och solen värmde riktigt ordentligt. Satt utan jacka tillomé :)

Ikväll är det hockey dags igen. Spännande spännande.

Förutom att njuta av solen idag så har jag gjort ett ryck och rensat bland massa papper, satt in i pärmar och sorterat. Känns skönt i själen när det är gjort. Ordning och reda! Hittatde även massa gamla fotoalbum som jag fastnade i. Massor av härliga sommarbilder, utomlandsbilder m.m... Kära nån va brun och fräsch jag såg ut. Inte tyckte man det då, men när man ser bidlerna nu så hade man ju gääärna sett ut som då :) Theres (G) var även med på många bilder. Kom på att det var galet längesen jag pratade med henne, så var tvungen att slå henne en signal och höra hur hon hade det. Härligt att höra hennes ljuva glada stämma. =)

Måste väl ge en "magrapport" också. Kan lova att jag är LESS på frågan om det har kommit någon bäbis... Haha.. Självklart frågar folk, det hade jag också gjort. Men jag är så less på att inte få säga JAAA, nu är han här.
Magen är tok hård nästan hela tiden när jag rör mig, men det gör inte ont på något vis. Kommer som små korta rejäla hugg ibland på kvällarna, men de är väldigt korta och inte sammanhängande på nått vis. Har vaknat med magknip flera nätter i rad också, men vet inte om det har med saken att göra. Så vi fortsätter att vänta på smärtan och allt som hör till.

På fredag är det dags för hemtenta. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Nina

du får ju massa gjort!! Kan du komma hit och röja?? Jag hinner faaaan inte nåt! :-) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback