Jumpsuit!!!

Äntligen har jag hittat den!!!

Jag såg denna underbaring på Kappahl i början av hösten och det blev kärlek vid första ögonkastet. Jag köpte den inte då utan tänkte göra det senare när jag hade lite mer pengar på kontot. :) Då var det försent, den var slut överallt. Jag letade i varenda kappahl butik i Göteborg när vi var där, men icke.. Sur var jag. Men nu har jag alltså äntligen klickat hem den via kappahls hemsida. Perfekt liten julklapp!!

Nu vaknar lilla gullet, så detta blev en kort bloggis.

Hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: nina

2011-12-06 @ 22:29:21
Postat av: nina

Det går bra för mig här! Nå ja, skulle bara säga att jag ville köpa den där till bonnie också men det drog för mkt i snåltarmen! Superfint är den



2011-12-06 @ 22:31:11
Postat av: mamsen

Så-å tuff, till tuffaste killen <3 hälsar mormor <3

2011-12-08 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback