Det mobillösa livet...

Ingen har väl missat att min mobil är död. STENDÖD. Jag ska pallra mig till expert och lämna in den på lördag. Det värsta med att den är död är nästan att Daniel får lite "rätt" i sitt "du skulle köpt en iphone, vad var det jag sa?!".... Jajajajajaa, jag skulle väl ha gjort det ;P

Äsch, än så länge är det kameran jag saknar mest med telefonen. Men det skulle ju inte skada om jag kunde leta fram nån gammal hederlig telefon, så att jag kan vara lite mer anträffbar.

Nog om det.. Idag har jag och Melker varit på öppna förskolan igen, han gillar det skarpt!

Jag undrar om han håller på att bli sjuk min lilla son. Han har varit väldigt mammig, klängig, grinig och trött idag. Han sover och sover och vill mest mysa i famnen. Lill plutten.

Julen närmar sig och det känns riktigt mysigt. På måndag kommer mammsen hit och då infinner sig nog julkänslorna på riktigt hoppas jag. Ska bli fantastiskt skönt att vara här hemma i år.

Vår lilla Ville kissar blod ibland. Igår fick han komma till veterinären som konstaterade att han hade en prostatacysta. Cancer tänkte vi direkt, men så var tydligen inte fallet. Han ska få opereras på måndag, så vi hoppas att den är borta sen då. Som tur är har han inte ont. Han är pigg och glad, äter och dricker som vanligt och är precis lika busig och glad som han brukar vara.

Ikväll står tvätt på schemat, inte en endaste byxa finns kvar i Melkers låda, så... Det är nog dags.

Dagens blogg var inte så värst innehållsrik, men det blev iallafall ett litet inlägg :)


Hej hoPP!


Kommentarer
Postat av: Nina A

Vilken öppna förskola går ni på??

Postat av: Maria

Vi har varit både på porsön och här på örnäset.

2011-12-15 @ 19:34:40
Postat av: Nina A

vilken e bäst :-) ?

2011-12-16 @ 17:21:00
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Maria

Jaa... Svårt val faktiskt. Gillar båda, men porsön får nog nån extra pluspoäng. Dock väldigt skönt då det är så nära till den andra :)

2011-12-16 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback