Tisdag

Yes, då var helgen över och ännu en arbetsvecka på gång.. Tänk om det ändå kunde vara lördag hela veckan. =) Fast en av anledningarna till att helgen är så fantastiskt underbar är väl att man gör så mycket nytta på veckorna, så det är nog bäst att vi behåller veckodagarna trots allt.

I fredags tog jag och syster bilen och for på logdans och fick lugna dansnerverna lite. En kul kväll hade vi. I lördags var det fest hos Stefan, även det en bra och rolig kväll. Söndag var jag T R Ö T T  T R Ö T T och gjorde inte mycket nytta.

Nu är snart semestertiderna igång. För mig blir det ingen semester detta år heller. Jag längtar så till den dagen jag får riktig semester och kan fylla den med olika planerade och oplanerade saker. Men, men... Jag är van att jobba under sommaren, sen har jag ju faktiskt en underbar semesterresa att se fram emot i januari. Låååång tid är det kvar, men vetskapen om att den kommer gör nog att det känns helt ok att jobba i sommar. Sen vet jag ju inte heller vad jag gör till hösten. Förhoppningsvis är jag student igen och då är det välbehövligt med semesterdagarna i pengar istället.



Här ska vi ta våran härliga strandpromenad och njuta av sol och bad när många andra sitter här hemma och fryser i januari kylan ;) *hihi*





Kommentarer
Postat av: Therese

helt rätt tänkt, tänkt på januari! Då är det mkt bättre med semester! =) Under sommaren kan man ju njuta av värmen och sommaren på kvällarna då man inte jobbar =) Kramar

2010-06-02 @ 10:55:55
Postat av: Nina

en liten fågel viskade i mitt öra att du uppdaterat bloggen, TUR DÅ :D

fina bilder!! är så avis på resan.. förhoppningsvis åker vi nånstans då pappa fyller 60 i februari, håller tummarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback