Livstecken!

Precis, här kommer ett livstecken.

Jag har en känlsa av att de få själar som läser min blogg redan vet att jag lever, men jag är själv jävulskt less att läsa "Ett år äldre" varje gång jag går in på min egen blogg för arr gå vidare till andra =). Så.. Av egoistiska själ kommer här en liten update.

Solen tittar fram titt som tätt nu och d är helt underbart att även vi här i norra delen av Sverigen äntligen får njuta av strålarna från denna stjärna :).

Vad har hänt sen sist då... Ja, vardagen har flytit på som vanligt med jobb, plugg och tråkiga vardagssysslor. Fast just d, jag har ju tagit tag i träningen igen. Det var verkligen på tiden, oj så slö jag varit läääänge länge. Men nu har jag minsann fixat mig ett nytt träningskortt, och inte bara det mina vänner.. Jag har  varit på mitt första aerobics pass och fått ett träningsprogram i gymet som jag nu flitigt ska köra. Så, nu kör vi! =)

Förra helgen stod i grillens och kortspelns tecken. Vi köpte oss en liten behändig (BEHÄNDIG, haha) minigrill som vi är väldigt nöjda över :). När vi varken har balkong eller uteplats att grilla på, så tar vi vårt pick & pack och traskar några hundra meter när vi vill grilla. Vi har även totalt dissat allt vad engångsgrillar heter, så vi är mer än nöjda över vår nya investering. Är den inte söt så säj :)

.

Vi var hundvakt åt prinsen förra helgen oxå, han återkommer på söndag för att stanna några dagar. Då vet ni d oxå.

Skolan är slöare än slöast. Känner mig lite irri på den fronten, så vi talar inte mer om d. Vi jobbar på istället, mycket bättre tycker jag.

Jag har just läst ut "Tusen strålande solar". En jätte bra bok som ni nästan måste läsa. Har ni nått tips på vad jag ska läsa här näst, så tell me!

Nu är det lång helg oxå, skönt. Daniel är ledig ända till måndag, så vi hoppas på fint väder så att vi kan vara ute i solen och njuta av ledigheten tilsammans. På lördag är det dags för fest och vi laddar redan, det bli great!

Imorrn ska jag köra lite vinterkläder till förådet och ta hem sommarkläder, annars har jag inte mycket på schemat. Hoppas på sol sol sol.

Men vet ni vad... Ett livstecken är inte mer än så här ;)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för livstecknet:) Gullig grill:) Ni Är Bara Bäst. Hälsa Daniel.

2009-05-21 @ 11:43:11
Postat av: Therese

men du,... vilken behändig grill! =)

2009-05-21 @ 21:44:27
Postat av: Nina

jag har precis bara för några dagar sen upptäckt det där stället, det är ju jättemysigt där uppe! kan vi inte ta å grilla där till veckan? :)

2009-05-21 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback