Glassiiigt

Preciiis när jag loggar in här för att skriva ett litet inlägg spelar dom "Glassiiiigt" på radion. Jag får en enorm Bulgarien känsla och massa minnen från min & Thereses semester. En härlig resa. Vi hade sjukt torr käft, men d var glassigt... :). Nå, nu är d nog me d interna skämten =)

Igår var jag på vääärldens roligast aerobicspass tror jag. Iaf i min välrd. Hilma kul o svettigt var d. Härligt!

Idag har jag varit på prommis med Ninni & Lovis. Kul att surras lite, som vanligt är d för långt mellan gångerna. När jag kom hem igen putsade jag fönstren i köket.

Har äntligen tagit tag i ett samtal till "hustomten". Massa småfix som måste fixas här hemma.

Så... Prommis - Check, Fönsterputsning - Check och Samtalet - Check. Skönt.

Nu måste jag fixa dinner.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback