Har du slutat blogga?

Jag fick just den enkla lilla frågan från min söta mor. Har jag slutat blogga?? Ja, jag vet inte. Men det verkar ju nästan så :). Men nu skriver jag några rader så att du får nått att läsa lilla mamma.. ;)

Jag har inte slutat blogga, men nästan. Jag tycker lixom att jag har mycket bättre saker att lägga tiden på. Hur mitt liv är och vad jag gör det får ni alla som bryr er om mig veta iaf när vi ses och hörs. Så.... Jag bloggar helt enkelt när jag har tid och lust. Så d så! ;)

Vet ni vad. Jag blir LE folk som tror sig vara nått. Som trycker ner och hånar folk för att höja sig själv. Nä, sånt retar mig.. Grr..

Ja, vad händer då i vårat lilla liv här.. Ja, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, men vi har det prima ballerina. I påsk åker vi till kramfors och myser i det förhoppningsvis härliga vårvädert!

Nu är jag inne på sista praktik veckan, så till veckan sätter två nya kurser igång i skolan. Ingen rast och ro här inte.

I helgen blir det en skön ledighet för både mig och D.

Om nån missat det, så har jag nu gjort mitt på willys och det kännss otroligt skönt. Jag har nog jobbat där för länge helt enkelt, så nu är det nog. Tack alla godingar som bidragit till alla roliga minnen. Innan denna hemska lesshet kom i i bilden så har det ju faktiskt varit toppen oxå. Jag o TP har tillexempel haft sjukt kul många gånger. För att inte tala om min i Ninnis damp på lagret men lillvagnen.. :D:D Ja, det finns många härliga minnen!

Nu är det dags att göra nån nytta.

KRAM O HEJ!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack ska du ha!:) Ja, jag vet ju din humor. Kan tänka mej alla roliga minnen från Willys.Glöm Aldrig Dom. "lillvagnen på lagret". Ha-ha-ha! Kram till dej gumman, Vi ses snart. Det ser jag framemot!!

2009-03-25 @ 14:46:05
Postat av: Therese

Vi som uppdaterar bloggen i bland har lite att göra då? ;) ;) ;)

Nog för att jag nu inte är så duktig själv att uppdatera..



"Efter praktiken är det bara två veckor tills du hämtar henne.." Och snart är din praktik slut =)



Vi måste ses här framöver då de börjat lugna ner sig.. =)



Puss och puss

2009-03-26 @ 08:29:02
Postat av: Tess

Va!! gumman är du en fd. willys brud nu;)

förstår de e skönt, nu får du satsa på det du vill istället, typ vara m Ville varje helg:)

"jag skulle då varit de"

kramar

2009-03-27 @ 23:02:06
Postat av: Nina

haha ja vi har haft jäkligt mkt damp på willan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback