Nu är det dags!

Jag vet att jag varit sämst på bloggande, men de få själar som läser min lilla blogg har nog vant sig vid bloggsvackorna vid det här laget ;)

Vad har jag då att berätta för er?! 
Det var ju så längesen sist, så jag minns knappt själv vad jag haft för mig. Daniel har iaf klarat mc-kortet som han trånat efter, så jag har fått några premiär turer. Kul! Vi har bland annat varit en sväng till Storforsen, mysigt men kallt var det :). 
Midsommar spenderades i Kronogård där vi hyrde stuga i två dar. En jätte mysig helg med fiske, bastu, grillning m.m.. Ååå, jag vill bo i ett mytsigt litet hus nära skog och vatten. Nån gång i livet ska jag minsann göra det och jag längtar till den dagen :).

Jag jobbar ganska mycket nu, så har inte hunnit med så mycket mer än jobb och vardagsliv tyvärr. Men, men.. Det kommer väl. Idag på jobbet, mitt under en yatzymatch ;) hörde jag en bra låt på radion som jag var tvungen att lägga på minnet. Jag delar med mig av den.



Ja, detta blev ett trist inglägg. Vet inte vad jag ska skriva.. Men, men .. Lyssna på låten och njut!

Nu ska jag klicka vidare en stund. :)

Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: Nina

jag undrade just hur det blev med jobb, har ju gått förbi fyra ggr på hertsön å undrat om du jobbat. kanske satt du där inne då å spelade yatzy! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback