Gomorron gomorron!

Oj, jag har sovit som en prinsessa de två senaste nätterna. Inte ens vaknat när Daniel kommit hem från jobbet vid tre tiden. Helt underbart, äntligen!

Förresten, på tal om prinsessa... Ingen har väl missat att Victoria och Daniel har förlovat sig och ska alltså gifta sig. Visst är det roligt, men herreguuuud. Är d inte lite väääl överdrivet med all denna uppståndelse. I enlighet med sveriges rikes lag, med samtycke från riksdagen är Daniel nu godkänd till att bli Victorias man. Jaja, d är väl så det ska vara... Men, äsch.. Jag ska inte babbla mer om d, men... ORKA!

Under senaste veckorna har jag funderat och funderat över livet. Vad får mig glad, vad får mig att må bra? Allt detta ska man ta vara på. Sånt som tar energi, kraft och mest bara stör och gör att man blir less och på dåligt humör. Sånt ska man inte vara i närheten av om man inte verkligen måste.. Nej, man måste tänka efter ibland. Ta reda på VAD som gör att saker och ting känns tråkigt, reda ut det och undvika dessa situationer. Så.. Nu har jag funderat och funderat, kommer inte fram till så mycket, men lite iaf :).  En galdare människa är förhoppningsvis slutsatsen.

Idag ska vi storhandla när jag slutar. Vi har tomt på det mesta här hemma, så d ska bli skönt.

Nu, är det dags för lite make up för att wake up :)

Massa kramar till min älskade mamma som jag hade velat vara närmare just idag..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack för att du tänker på mej idag. Vi kanske kan höras ikväll? Älskar Dej!! Kram i Stora Lass!

2009-02-25 @ 13:34:28
Postat av: Therese

Ja men detta med V.D... orka! TVÅ tidningar idag full med allt om BARA deras förlovning... yeah yeah.

Håller med dig.



Puss puss

2009-02-25 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback