Tisdag

Idag har det varit en bra Tisdag. Vi har varit o hälsat på Therese och träffat nya familjemedlemmen Lykke. Sååååå sjukt söt, man blir ju helt kär. Tyvärr hade vi glömt kameran, men jag har snott en bild av Therese, så här får ni se underverket! :). Hoppas du inte blir förgrymmad nu tp när jag tog bilden.





Senare på kvällskvisten tog jag o Nina en prommis till bergviken och solade. Vi hann surra en hel del på vägen, så det var kul.

Nu har jag suttit och tittat på massa gamla blogginlägg och tittat på gamla bilder och kära nån vilka minnen man får.. Minnen är härliga, oftast. Kul att se några av girlsen idag.

Jag har varit helt dagvill idag. Var helt säker på att jag skulle till skolan imorrn, men så när jag låg där i solariet kom jag på att... Det är ju bara tisdag idag, alltså onsdag imorrn. Jag ska vara i skolan på torsdag... Alltså INTE imorrn.. Haha.. Tur att jag kom på d.. :)

Nu ska jag leta bland lite recept och hitta på nått smarrigt att baka. Jag hade en plan på att göra en smörgåstårta i år, men kom på att vårat kylskåp är så litet så att den inte får plats.. Så, det får bli annat gott ist. Har ni nått bra tips så får ni mer än gärna dela med er.

Kram kram.

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för visiten. =) KOm snart igen.



låna du hur många bilder du vill ;) Kraaam

2009-04-21 @ 22:53:36
Postat av: Anonym

Men, så gullig! Tacka givet att man blir kär:):) Men, för mej är Ville nummer ett!! Kommer dom bra överens?

2009-04-22 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback