Jävlaranamma

Jamen jävlaranamma va jag är irriterad...
Jag sitter här och pluggar efter en skön morgon prommis och en god kopp kaffe. Visst låter det ganska mysigt.. Ja visst, om det inte hade varit för ett kluckande. Ett förbannat irriterande kluckande ljud som kommer från avloppet i köket.. Var enda Förbannade gång som grannen spolar i sin kran i köket kommer detta kluckande. Nu har det hållit på i en timma snart.. Jävlaranamma vilken stor disk hon måste ha! 

Ett  av mina slamsil hemma i kramfors bröt ut på grund av just detta "jävlaranamma". Plötsligt tyckte jag att det lät väldigt roligt. Jaja, mer uppdatering kommer sen.. Nu ska jag försöka återfå koncentrationen till plugget..

Kluck kluck KLUUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja men gud va irriterande, jävlaranamma!:) Du få ta o ringe till vaktmästarn. Han har ju rensband. Jävlaranamma:):)

2009-04-16 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback