Musik är livet!

Ja, hörrenini... VAD vore livet utan musik?!

Fruktansvärt tyst och trist. Jag hade nog inte överlevt.. =)

Jag sitter här med en god kopp te och lyssnar på BRA musik.. Tänkte bränna en skiva att ha i bilen, men då hittar jag inga skivor. Typiskt.. Måste köpa imorrn, så d så.

Jobbet idag har gått fint. Imorrn ska vi träffas i skolan för att få lite mer koll på uppsatsen vi håller med. Sen ska jag möta Annelie på stan o vi ska handla lite.

På kvällskvisten vet jag inte vad som händer. Ska nog bara vara hemma och fixa o dona. Det är stööökigt här nu igen.. Men med bra musik, så är det lätt fixat. Så, där har vi det igen.. VAD vore livet utan musik?!

Bäst just nu är:
Amy mc Donald - This Is Time
Abalone Dots - Long Lonely Road
Jack  Johnson - Better Together
John Mayer - My Stupid Mouth

Oj, det blev många bäst just nu ;)

Nä, om man skulle ta tag i disken kanske..

Tack och hej!



Kommentarer
Postat av: Jessica

jamen se där...tänkte faktiskt på det "undra om hon fattar att det är jag?!?" hahaha men nu så...alla missförstånd utredda! så nu kan vi följa varandras liv :) kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback