LÖRDAG!!!

JAaa, nu är denna efterlängtade lördag äntligen här.

Vaknade halv åtta imorse pigg och glad. Bara några minuter efter att jag vaknat ringde Daniel. Dom var framme i stockholm. Sköööönt att de äntligen landat hemma i trygga sverige :)

Jag har just varit ute på en lång skön morgonprom. Ska hoppa in i dushen snart, sen tänkte jag hinna med en sväng in till stan innan jag hämtar min söta på kallax.

Ikväll blir det fest hos Johanna. En sedan länge planerad fest som vi laddat för o veckor. Kul kul!

Nä, nu duschen.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tycker Nog Att Du Skulle vara Hemma ikväll, förlåt, men du vet att jag säjer vad jag tycker!:):) Hälsa Daniel, från Mej!

2008-09-27 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback