Goooomorron gomorron gomorron.

Trött som tusan när klockan ringde vid sex imorse. Med en stor gäsp snoozade jag, vände mig om och sov vidare. Vid sju pallrade jag mig upp. Den där planerade promenaden runt sjön byttes ut mot en mindre lång sträcka ist. :)

Jag köpte ju ett skpå till barummet för ett tag sen. Detta har texten "Wake up it´s a beautiful morning" på glasdörren. Imorse när jag gick in i badrummet kände jag bara.. Men, flytta på dig och låt mig vaaaaaa... Haha.. inte lätt med morgonhumöret ibland.

Nu sitter jag och kämpar med min frukost.. Fy, ibland är det riktigt jobbigt att äta på morgonen. Det lixom...
"Växer i käften".

Jaja, nån måtta får det väl vara på gnällandet. Jag blev trots allt pigg tillslut och filtallriken är snart tom. Haha..

Nu ska jag snart bege mig mot tuna till Emma. Idag är det dags att fixa exuppg 3. Så om några timmar eller några dagar så kan vi nog säga check för den. :)

Ett litet missförstånd hade tydligen skett, så nu måste vi göra om en uppgift som vi redan gjort... Menåååååå... Jaja, tur att vi är så bra, så att det blir en lätt match.. Hahaha..

Nä, nu lite kaffe.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja du, inte lätt på morron, då de väx däri käften.:):):) Ha en bra dag.Inte många dar till lördag nu!! Storkramen till Dej.

2008-09-23 @ 14:29:23
Postat av: Anna

Vad är det du säger om frukost?! Det är ju det bästa med morgonen. Hinner knappt slå upp ögonen så sitter jag och äter, kan börja äta frukost för dig det är luuugnt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback