Tisdag

Yes, box... Idag är det tisdag.. Jag har känt mig som en riktig liten hemma fru idag:). Jag klev upp just efter att Danne farit till jobbet strax före nio tiden. Kastade i en tvättmaskin och tog sen en morgonprom me Ville. Surrade med Jossan imorse oxå. Kul kul att höra hennes röst, saknar henne här hemma. Lagom till jag kom hem igen var tvätten klar och jag kunde kasta i en ny maskin:). Hemmafrun i mig lagade sedan mat till Sötot som kom hem på lunch. 

Efter lunchilon blev det plugg, sen en skön prommis med Nina & Lina. När jag kom tillbax gjorde jag en ansiktismask och pysslade om min hy lite. Skönt skönt. Sen var Danne hemma från jobbet och jag lagade middag diskade och fixade...

Dagen har alltså varit full av matlagning, tvätt, prom och... För LITE plugg.

Haha... ojojojjj så tråkig blogg.. Nästan bättre att man inte skriver alls när man inte har nått kul att dela med sig av förutom matlagning, disk, tvätt, bla bla bla... Men, men...

På torsdag åker vi till Kramfors, roligt roligt. Jag saknar lillstan och familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback