Rubrik:

Ibland går det bara inte att komma på någon bra rubrik och det var precis vad som hände nu. Det gick inte, så.. Jag hoppar över den saken...

Sitter på jobbet nu och passar på att döda lite tid vid datorn. Klockan är snart 00.30 och jag har gjort allt jag ska så nu är det bara att se till att hålla sig vaken sju timmar till..

Igår blev det en liten fest hos oss, sen hamnade vi på Ollivers.. Planen från början var en lugn hemma kväll, men när Daniel kom hem från jobbet och vi började med maten kände vi båda att det hade kanske eventuellt varit kul med lite folk och fest.. :) Mia hakade på vår idé och kom förbi, Johanna tittade in en sväng hon me och lite senare hittade även Jonas rätt  :) Vi surrade, umgicks drack allt möjligt gott och hade allmänt trevligt. En toppenkväll blev det. Utgången var kul den oxå, fast lite trist folk ute. Inte många man kände. Men tur då att vi hade varandra :D.. Kvällens sista glädjeskutt hade vi kanske kunnat skippa;) men annars en 10poängs kväll!

Imorse vaknade vi mindre pigg kan man säga.. Men, men.. Det vara bara att kämpa sig upp. Vi hade lovat att komma till pite, så så blev det. Vi var väl hemma igen vid sju tiden och jag började jobba kvart i nio, så.. Jag kan lova er att jag är rätt trött nu.. Eller jag är nå jävulskt trött tillome.

Jaja, nu ska jag sluta. Ska dyka ner i lite plugg ett tag ist.

Hoppas ni sover sött eller har galet kul en lördagskväll som denna.

O veet ni vad.. Jag ääär så lycklig. Det lixom spritter i hela kroppen! ;)

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback