Höstmys..

Jag sitter här med en god kopp te, mysiga ljus tända och känner mig helt kär... D ni! ;)
Hihi, ja... Inte illa såhär på höstkvällen.

Danne somnade dock framför idol. Men  men.. :)

Idag har vi varit i Piteå och hjälpt Daniels pappa att flytta lite. Fast... Vi åt lunch och drack kaffe mest hela dagen känns det som. :) Men lite fick vi packat, bärt och kört. Ojojj vilket perfekt lägenhet han flyttar till. Jätte mysig, det kommer bli kanon!

När vi kom hem lyxade vi till det med en Toscana middag *mums* :)

Idag har jag & Emma anmält oss till massage kurs. Kul kul. Hoppas bara vi kommer med. Håll tummarna att det inte är fullt, då bli jag lessen i ögat.

Nä, nu ska jag väcka sömntutan för en kram eller två! ;)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: josie

hi søt !! ja det kænns bra, ich vi har ju fått lægga och flyttar søndag :) dock hade jag velat hænga på till bergen 1 vecka med teamet jag jobbade med igår, men vi flyttar ju och en massa fixa osv. :( hade tjænat massa cash dær. sitter på kontoret vi har nyss haft sælj møte och ska nu ivæg på jobb :) jag ska nog jobba i helgen, får ju jobba så mkt jag vill :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback