Helgen

Ja, då ska vi se om jag ids dela med mig till er av min helg... Jag gör ett försök iaf :)

Fredagen började jag med lite plugg. Men tyvärr lite, väldigt lite.

Vi tog en liten prom till Dannes mamma o hälsade på. Åt lunch, drack kaffe och surrade lite. D var trevligt.

Efter middagen for Danne o jobbade. Johanna kom förbi och drack lite kaffe och vi fick surra av oss lite.

Senare på kvällskvisten kom Annelie, Marlene och Malin hit. Vi dack gott rödvin, åt onyttigheter och hade väldigt kul.

På lördag var det jobb till 18, sen var det en lung hemma myskväll som stod på mitt schema.. Fast..det blev inte som jag tänkt mig.. Jag var/blev på jävulskt dåligt humör och kvällen var förstörd innan middagen ens var över... Ja, så kan d gå.. Somnade sur, vaknade sur. Men nu.. Nu är jag glad igen :)

Ska krypa ner under täcket och sova nu snart. Saknar dock min dröm som jobbar natt.

Puss o goos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback