Bra och dålligt!


Föreläsningarna denna vecka har varit BRA, riktigt bra. Ångrar som tusan att jag inte gick på måndagen oxå.. Men, men.. Tur att jag gick på resten :)

Nu närmar síg praktiken, i december är det dags. Jag har varit lite skeptisk till denna, men efter mer information känns det genast bättre. Hoppas nu bara att jag får min önskan uppfylld. Får jag det, kommer jag att spendera 10 veckor med en LSS-handläggare och 5 veckor med en enhetschef. Spännande och vääääldigt lärorikt. Tänk om man tillome skulle våga sig på att söka ett sommarjobb inom omrädet sen.. Ojoj. Tankren känns i nuläget skrämmande, men vem vet.. Efter praktiken kanske modet har stigit.. Ja vi får se. Söka kan man ju alltid göra egentligen, sen om man får det är ju en heeelt annan sak :)

I Måndags började jag dagen med en lite prom, sen gick jag me Johanna på stan en sväng och hittade lite av varje:).På kvällskvisten var jag på Helex och körde ett riktigt roligt aerobics pass, sen träffade jag Mia på mcm för lite surr.

På Tisdag tog jag mig i kragen och pallrade mig till skolan. Tur för d. :) Sen blev det middag och Söt Nina kom förbi. Vi fikade och försökte surra ikapp endel.. Trevligt.

Igår så var det skola igen, sen ef ter middagen pallrade jag mig in till stan och tog en fika på roasters med Therese. D var längesen d me, så verkligen på tiden.

Idag hade vi sista föreläsningen inför hemtentan, så nu är det bara att slå igång självdisciplinen och börja plugga på riktigt. :)

Jag har galet ont i halsen imorse, sen har det bara blivit värre o värre under dagen.. :( Nu har jag feber och jätte ont i kroppen. Känner mig helt liten o klen. Stackars mig.. ;) Jag som hade planerat in ett träningspass ikväll, men det går inte tyvärr.. För jag mår... DÅLIGT!. Jaja, man ska inte gnälla. Lite feber är inte hela världen, men man bliiiir ju så orkeslös. Suck för det.

Jaja, nu ska jag krypa ner under filten med en varm kopp te och se tv.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback