Här är jag!

Ja, jag veeet. Jag har varit URKASS på att uppdatera  bloggen nu. Förlåt!

Om jag nu ska försöka på mig ett litet försvar, så har jag haft FULLT upp med allt möjligt.

I fredagskväll fick vi börja flytta in i vårt nya hem :). Så vi bar och donade hela kvällen/natten lång. På lördag morgon var jag tvungen att masa mig upp tidigt som tusan för att vara på  univeritetet runt 8.00. Jag och Emma hade ju anmält oss till en massage kurs, som självklart var just denna helg. När klockan ringde på morgonen funderade jag verkligen på varför vi anmält oss. Men anmälan var ju bindande och det kostade 1000kr. Pengar har jag ju inte till överflöd, så självklart tog jag mig upp.

Kursen slutade 16.30. Då var det bara att skynda sig hem och hoppa in i duschen. 18.00 skulle vi vara på teatern för att se Romeo & Julia. Roligt roligt, men stressigt stressigt. Efter teatern åkte vi till förrådet som jag har i stan för att hämta benen till soffan. Under dagen när jag var på kursen hade Daniel och hans brother varit till Piteå och hämtat dubbel sängen och tagit soffan från förrådet, så jag slapp det värsta av allt.. ;) Hihi. Snällt av dom.  

När vi sedan äntligen kom hem ville jag bara lägga mig och sova, men icke så nicke. Vi var tvunga att fortsätta flyttandet för att hinna få tomt och städat till måndag. Så det var bara att bita ihop och kämpa på. :) Jag somnade som en stock sedan och till söndagens kurs var det ännu mer fantastiskt att ta sig upp. haha..

Vi masserade och blev masserade hela söndagen och jag kan lova er att sömnfaktorn var hööög!! :) När jag kom hem var det städning av gamläggan som stod på schemat. Jag kan lovar er att jag somnade skönt på söndag kväll.. Men kära nååååån. Ge mig sovmorgon nån endaste dag. Det var tanken som slog mig när klockan ringde på måndag morgon. Men, icke så nicke.. Upp och hoppa som en loppa.

Men, men.. Kursen var helt fantastiskt bra. Så det var värt all sömnbrist.

På måndag var det uppsats fix på schemat. Med denna uppsats går INGET som vi planear.. men, men.. Nu har vi kämpat oss förbi en hel del problem, så förhoppningsvis har vi fått det värsta gjort.

Jag fick min efterlängtade sovmorgon på onsdag när jag tog en heeeelt skol och jobbfri dag. Jag bestsämde helt enkelt att jag var värd det.. :)

Så vaknade jag på torsdag morgon och såg sooool och snöö utanför fönstret. Plötsligt kändes allt bättre.. Och jag blev en smula lyckligare.

I helgen blir det jobb igen för hela slanten och sen plugg plugg fram till torsdag. För på torsdag mina vänner då.. Då tar jag flyget till Stockholmo för att möta upp syster yster. Vi har planerat in en mysig syskon dag i stora staden innan vi åker hem till henne i Gävle. Ska bli kul kul.

Vi har det så mysigt här i vårt lilla hem med lilla familjen! ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad synd att inget blir som ni planetar med uppsatsen ;)



vet du när jag gick in på din blogg så var jag så beredd att se "check för hemtentan!" så jag klickade bakåt direkt men såg ju i efterhand att du uppdaterat, tur då :)



Postat av: Mamsen

Jag hör hur du stressar! Vore det inte ide, att Du o Daniel, tar en SPA helg, när du kommer hem från Carro!:)Ett litet förslag från Mamsen.Kram till Er Båda! Krama Ville:)

2008-11-14 @ 15:40:52
URL: http://[email protected]
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, en ny lite annorlunda design ligger uppe, även personliga bloggar finns, välkommen och trevlig helg!

2008-11-14 @ 17:28:57
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Therese

ÄNTLIGEN! Nytt blogginlägg ;) Puss och kram

2008-11-14 @ 18:41:24
Postat av: Josie

Vad KUUUL gumman !! :) usch vad jag saknar dej usch uuusch :( men snart ses vi juhe :P puuuuussss. ps: hälsa danne och Ville :DS

2008-11-15 @ 18:32:13
URL: http://josefinasts.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha,... japp jag vet ;))))))))))

Den är såååå fin.



Puss puss

2008-11-21 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback