Gävle

Hohooo! :)

Nu är jag hos syster i Gävle. Eftersom jag lovat Therese ett inlägg här under tiden, så känner jag pressen. Bäst jag fixar det, innan kommentaren hinner före ;)

I torsdags möttes vi i stockholm där vi hade en mysig dag. Fredagen spenderade vi i stan här i Gävle, där jag för övrigt trivs mycket bättre än i Stockholmo. Storstads livet är inget för mig.. Haha.. Shoppingen har jag inte lyckats så bra med som jag önskade. Men, men.. Mysigt att bara strosa runt, titta på folk, sitta på mysiga fik och bara njuta av att känna sig ledig. Underbart.

På måndag ska Carro till skolan, så då tänkte jag följa med och jobba med uppsatsen.
 
Som vanligt när vi ses så har vi galet kul, vilket kanske syns på bilden.. :)



Men vi kan vara allvarliga oxå, men då krävs en stor koncentration.



Nä, nu ska vi fortsätta med lite julklappsfix. Kreativiteten flödar!!! =)

Hej hopp! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Tur för dig då ;)))



Vad mysigt ni verkar ha det, toppen...

hälsa syster.



kram

2008-11-23 @ 10:42:00
Postat av: mamsen

Kul, med bilderna, men Ni har det svårt ser jag , med att vara allvarlig:):) Kramen till Er!!

2008-11-23 @ 15:36:50
Postat av: Nina A

gud så lika ni är!!

2008-11-23 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback