Det går bra nu...

Ja, jätte bra. Verkligen!!! 

Dagen började fin fint. Var till tandläkarn 10 på kontroll. Hade ett liiiitet litet hål som hon lagade på en gång, ingen bedövning behövdes och inte ens ont gjorde d. Skönt.

Efter tandis for jag till förrådet i stan och skapade lite ordning och reda, tog med lite julsaker och annat smått och gott som jag hittade.

När jag kom hem började jag fixa med en tavla jag tog med från förrådet och vips hade jag haft sönder glaset på den. Bra Maria. Jaja, sen blev jag less och la tavlan på sidan ett tag. Gick in i sovrunmmet och skulle tända lampan och PANG sa det och den gick sönder. Herreguuud vad är det med mig.

Jahapp, då for jag till SunTan för att sola. Tänkte nästan att Danne skulle skjutsa mig, så att jag inte förstörde bilen eller nått liknande eftersom att allt verkar gå sönder som jag tar i denna dag. Men jag tog bilen iaf och det gick bra =)

När jag solat så for jag på coop och handlade lite, sen hem till duschen. När jag står där och ska tvåla in mig så känner jag att halsbandet inte sitter på min hals. Jag tog av mig det när jag solade, men satte tydligen aldrig på mig det igen. Åååååååååå, jag blir så arg på mig själv. For tillbaks för att kolla om det fanns kvar, vilket det självklart inte gjorde... Mitt käraste halsband som jag haft sen jag var endast 1år gammal :(

Ja, så kan det gå...

Alla dagar är inte bra dagar tyvärr...  TYPISKT!

Men, men.. Nu ska jag snart fara till stan med Nina & Therese, det är ju kvällsöppet ikväll. Är inte så jätte sugen att gå bland massor med folk som trängs som det alltid brukar vara när det är kvällsöppet. Men... Det var längesen jag träffade girlsen, så det ska bli mysigt!

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gumman, vissa dar är bara upp o ner, men glöm inte försäkringsbolaget, ang. halsbandet. Kram och hälsa med dej!

2008-12-01 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback