Snabbis

Yes, nu blir det en liten snabb blogg. Var ett tag sen nu igen. Men jag har helt enkelt inte tid o lust att blogga hela tiden. Vill ni veta hur jag har det så.. RING ist.. ;)

Jag har just kommit från jobbet och imorrn är jag ledig, så det känns riktigt skönt. Sitter och är hungrig och väntar på lite mat. Pyttipanna närmare bestämt.. :) Mmmmmums..

Jag har hört att det är marknad i stan nu. Mysigt. Jag ska försöka övertala Danne att följa med på en prom in till stan sen o kika lite. Men kika bara kika :)

Pratade med mamma i Norge idag.. hon verkar fortfarande ha det bra bra.. Kul att höra.. Kram till dig mamms!

Nu... MAT!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mamsen Din

Gu, va mysigt ni verkar ha det! Kul o høre att du kan gå på marknad o bare titte;)Hælsa Danne o Krama Ville! Gløm inte de!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback