Jobb, plugg, kramar och drömmar...

Ja, rubriken beskriver ganska bra vad mitt liv består av just nu. Jag hade inte tänkt att gnälla så mycket övet det. Trivs ganska bra, MEN drömmarna hade gärna kunna få bli verklighet :)

Jag drömmer om en resa till solen om ni missat det.. haha, sluuta tjata tänker ni nog nu.. Jaja, sluta läsa bloggen om du blir irriterad säger jag då.. Så d så! ;)

Igår var jag och jobbade på hersön, d var längesen jag var där så jag kände mig lite ringrostig och nästan lite nervös innan jag kommit dit., men de känslorna var snabbt över som tur var :) Jag har fått ganska mycket tider där nu, vilket känns mkt mkt bra.

Alla små inlämningsuppgifter är nu avklarade och vi håller på med uppsats skrivande i skolan, så vi har inte mycket lektioner. Perfekt för att jobba lite extra med andra ord. MEN självdisciplinen är icke att förglömma.

Snart fyller min älskade vän Mia 25år... Gamla gamla kvinnan. .. ;) hahaha.
Ja, det ska vi fira med lite "kalas" i helgen. Kanske rentav på självaste kåren. Kul kul.

Nu lite plugg innan jag pallrar mig till bussen och till skolan.

Hoppas din dag blir fantastisk! :)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Skvallerblaskan

Hej. Gjorde du något pinsamt på krogen i helgen? Eller har dina kompisar skämt ut sig? Vi vill upplysa dig om Luleås nya skvallerblogg. Kika gärna in och lämna en kommentar eller maila oss om nytt fräscht skvaller som du känner till. Puss & Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback