Vårkänslor som heter duga!

Yes, jag har massor av härliga vårkänslor. Solen skiner och ja... Jag är så glad! :)

Längtar som tusan till resan, hade lixom velat att det var imorrn vi skulle åka. Men, men.. Den som väntar på nått gott... För nått gott väntar jag minsann på.. Tänk att jag ska smita iväg en vecka till solen med den jag gillar allra bäst.. ;) Hihi... mm, d blir faaaantastiskt helt enkelt!

Igår var en jätte härlig dag. Vaknade tidigt 7.50!! På en ledig dag, shit pommes kan man säga :) Ja, jag var ju egentligen inte ledig från plugg, men jag tänkte att jag kan fixa plugget på jobbet på natten, så får jag vara ledig på dagen ist. Danne var ledig från worket och även han vaknade tidigt. Vi slappade ett tag innan vi for till Hertsöträsk, gjorde upp en eld och drack kaffe i d fina vädret. Ville var me han oxå såklart, han busade som tusan och njöt av vädret han me =). Japp, det är här alla fina bilder ska komma, men.. Jag hoppar över dom.. För den här gången! ;)

Sen blev det god mat och slappt resten av kvällen innan jag började jobba. Jag blev sååå himla trött efter maten att jag knappt kunde hålla ögona öppna. Tror nästan att jag drabbades av solsting.. Haha, en klen tjej eller?!? Ja, kanske lite.. :)

Jaja, efter denna härliga dag var det dags att jobba natt.. Allt gick enligt rutinerna, så det var en lugn natt.

Nu håller jag på att tvätta och tänkte ta mig ner till sun tan lite senare för en solning. Plugg står på schemat idag även det. Tyvärr... Sen jobb inatt igen.

Siv flyttar på måndag, vilket känns trist. Men glad för hennes skull är jag ju såklart.. Hoppas allt kommer gå bra där nere.

Nä, nu åter till tvätt och plugg..

PUSS O GOOO!

Kommentarer
Postat av: Therese

Min pärla... ;) Du är värd all glädje!

Postat av: Erica

Har hittat din med, smyger in ibland.. :P Kram//e

2008-04-21 @ 08:31:24
URL: http://iricha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback