promenad mot lördagen..

Då var den äntligen här, denna efterlängtade lediga lördag! YESSSss :)

Fick sluta lite tidigare från jobbet igår, så trots att jag promenerade hem var jag hemma kvart över åtta. Skönt eftersom jag egentligen skulle slutat åtta. Väl hemma bänkade jag mig framför tvn o hade lite allsång till så ska det låta :D haha.. Jaa, jag vet nog att ni blir lite avis ;)

Jag kikade aldrig förbi till brudarna hos jossan, sprar mig till ikväll ist.

Hade tänkt ta ett skönt bad igår, men inte ens d blev av. Efter lite tv tittande och telefon babblande så somnade jag som en stock. Mina ben var tröttast av alla kroppsdelar tror jag. Shit va jag gick igår alltså. Först TILL jobbet (50min), sen på jobbet med en av dom som bor där (60min), sen hem igen (50min). Detta inom lpppet av fem timmar.. Puh, inte konstigt att jag var trött när jag kom hem.. 

De ringde nyss o frågade om jag kunde komma o jobba natt inatt.. Men NEEEEEEEEEJ, icke så nicke. Vi ska ju dansa hela natten lång;). Tog på mig söndag natt ist, d är ju helt ok. Jag får ju ändå hela dagen ledig. Good!

Nej, nu är det dags för lite kaffe!

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback