FREDAG!!!

Och vips så var det fredag igen.. Shit, så snabbt veckan gått.

Vet inte riktigt vad jag har gjort, mest suttit inne o pluggat tror jag nog. Tränat lite o varit på mina sköna prommisar i höstvädret :).  Jobbat lite har jag ju gjort oxå, men inte mkt mer.

Var på sviiin dåligt humör när jag skrev min förra blogg. Hela den dagen kände jag mig allmänt sur o irriterad. Det värsta av allt var att jag egentligen inte hade något eller någon att vara sur på. Förutom armbandet då förståss. Haha, grymt irri att gå runt o sura i onödan. Kände lixom, men Maria nu får du ge dig. Va äre märe?! HAha..

Jaja, veckan har väl varit bra. Har inte hänt så tok mkt.. Nu är d helg o jobb som gäller. Men på söndag börjar jag inte förrän 15, så det kan mycket väl hända att d blir lite fest imorrn. Synd bara att jag känner mig pank som en kyrkråtta. Men, men.. Sånt är livet.

Det finns nått jag skjuter framför mig hela hela tiden, nått jag borde tag i, men d är svårt att få det gjort. Så..
"Jag blundar och håller andan en stund till"

Äsch, jag orkar inte blogga mer..

Nu idol!

PUSS O HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback