Slut på ledigheten..


Tentan är gjord och idag har den nya kursen börjat.
Skrev tentan förra tisdagen, så fram til idag har jag haft heeelt ledigt.
Har varit jätte skönt, som en liten semester. :)
Har verkligen varit fullt upp i skolan hela tiden, så d var skönt me en veckas ledighet mellan kurserna den här gången. Jag har kunnat pysslat på hemma, läst BRA (inga skolbäcker) och inte haft några måsten. Har jobbat lite, men d är bara bra. Det fattiga studentlivet är inte så kul, så lite jobb då o då är mkt bra.

Men nu är d slut på slöandet minsann. 3 Sociologi böcker på typ 400 sidor var, 2 muntliga redivisningar o en uppstats ska vi hinna me på 3 veckor.. Tuur att vi har laddat ordentligt, för nu får man ingen vila mer.. Men, men, sånt är livet. Det kan inte alltid vara lätt. Men d ordnar sig alltid.

Kombo?!....
Yeah, d ska jag nog bli..
Tänkte hyra ut lägenheten o flytta in me Therese o quattro i en trea här i stan. Billigare blir d o KUL!
Hoppas allt går som vi vill nu bara. Visst håller ni tummarna?! ;)

Funderade ju på utgång på fredag.. Hmm, vet inte riktigt hur jag ska göra.. D äär ju så skönt att vara pigg o glad när man vaknar o få lite saker gjorda.. Ja, vi får se hur d blir.

Puss o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback