Nytt år!!


Jaa, då var julen över o det är nytt år helt plötsligt.

Hemmavistelsen i Kramfors var jätte mysig. Mammas födelsedag jätte lyckad o d mesta var frid o fröjd.. Jaa, d mesta.. ;) haha..

Nu har jag börjat vänja mig vid mitt mörka hår oxå. Här ska ni få en bild så att ni vet hur d blev.. :)


mörkhårig..




Nyåret firade vi med god middag olite fest.. Kul kul var det som vanligt. :)

ninni o jag

girls

puss



Nu är vardagen tillbaka och jag har fullt upp me pluggandet.. Har slöat till lite under julen, så nu blir d hård pluggning hela helgen.

Orkar inte skriva mer nu. hörs sen.


KRAM!


Förresten.. En extra kram till dig min vän! Glöm inte hur bra du är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guuuu!! har du färgat håret mörkt!! fan va fiint!!!!

2007-01-04 @ 21:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback