Om man kunde trolla...

Haha, ja tänk om man ändå hade kunnat trolla. Då hade man kunnat fixa det mesta här i livet.. :)
En ledig helg, m.m, m.m...

Hihi.. jaja, helgen har väl varit helt ok trots mkt jobb och inga trolleri kunskaper. Har jobbat 9-19 både lördag & söndag, så för min del har det mest varit emil i lönnerberga, moraträsk, pyssel me pärlplattor, armband, gipsfigurer osv som gällt i helgen.. Men, men.. Vi har d ganska kul oxå. NÄSTAN hela tiden.. ;)

Förutom jobbandet har jag hunnit me lite häng oxå :) Mia & Jos var förbi på fredagkväll så då blev d te o massa babbel. Jaa, ni läste rätt. TE drack vi.. INTE vin och INGEN utgång heller ;) Så d så!

På lördagen när jag kom hem var jag helt galet trött. Jag tog ett låångt, sköönt, varmt bad. Sen bänkade jag mig framför tvn o såg när Modo tog sitt härliga Sm-Guld! GRATTIS!
Somnade nästan i sista periodens slut trots spänningen. Skandal alltså. Däckade i sängen tidigt, så imorse vaknade jag o var pigg och utvilad.

Idag efter jobbet hämtade Jossan upp mig, sen har vi hängt hela kvällen. Lagat mat, ätit  o snackat skit.

Nu har jag just haft ett städryck, så nu är d tjusigt värre här. Har även konstaterat att jag lider av en liten dutt städmani.. Pallar inte att se röra lixom, d gååår bara inte att låta bli att ta fram dammsugarn MINST 3ggr i veckan.. Jaja, d finns ju värre "problem" här i världen. Så jag gillar läget o städar glatt vidare :)

Imorrn blir d plugg hos Fia, sen träning. Några andra planer har jag inte än så länge.. Man kan ju som sagt var inte trolla tyvärr...

Nu ska jag nog hoppa ner i min bädd o läsa lite bok.

Hörs o ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback