Ny vecka igen.

Då var helgen över, fort fort gick d som vanligt. Men d gör ju d när man har roligt :)

En riktig familje helg har vi haft d. Mamma & Carro kom med bussen på fredag. Vi åt god middag med efterrätt o hela kittet, sen var vi bara slöa framför tvn o mös hela kvällen.
På lördag blev d en tur på stan, sen middag på pastarestaurangen o sen till kulturhuset på musikal. Jätte härlig dag o kväll var det, och musikalen var toppen den oxå. :) Betyg: MVG!!!

Ja, hela helgen har varit jätte mysig. Idag har Carro åkt hem till övik för att jobba, men mammsen är kvar hon.. Hihi, gullmamma vill stanna ett tag. Baka, laga mat o pyssla på. Och.. Inte mig emot.. :)

Nu står hon i köket o bakar nyttigt matbröd förfullt. Jag har tvättat lite o nu pluggar jag.. Eller, nu bloggar jag, men pluggar egentligen.. Haha, har en paus som vanligt.. jag gilllar dom.. ;)

Fick veta idag att jag klarade tentan!!! Ååå vilken lycka.

Nu är det klappat o klart, jag ska bli kombo snart. Och som vanligt gillar vi att rimma, även när vi inte är i dimma. Ska bli skönt att flytta o göra lite nytta.Eftersom att vi även är bäst, kommer det att bli en galen inflyttningsfest. En inbjudan kanske du får, om du inte är så svår.. ;)

Nä, bäst att jag drar ner på slamset, annars kan d lätt bli lite skamset.

Skärpning!
Nu ska jag vika tvätten o fortsätta med pluggandet.

Du vet väl om att du är värdefull :)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa bästa kombo =)

2007-01-29 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback