Måndag

Igår var jag helt inne på att det var söndag och idag är det måndag i min värld. Beror nog på att Daniel har varit ledig sön - tisd och jobbar idag igen.

Nu har Melker sovit nere i sitt rum i två nätter. Det verkar inte vara några problem för honom. Han sover som en stock. För oss är det däremot lite jobbigt, precis som väntat. Känns jätte konstigt att gå upp och lämna honom här nere, men vi hör ju vartenda knyst, så då känns det lite tryggare. På morgonen när han vaknar man av att han ligger och små pratar. När man kommer in i rummet sticker han upp lill huvve och man får väärldens leende. Fantastiskt!!

Jag och Caroline hade ju tänkt fara till Cape east över en helg, men det verkar ju bli aaas dyrt. Alla "paket" de har verkar ju inte gå att boka på helger. Skit!

Bara så att ni vet så är jag nu peppad för att ta tag i träningen på allvar. Tre gånger i veckan, punkt slut!!

Nej, nu lite frukost.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Mysigt det lät!!



Duktig du är! Jag och Erica ska på zumba i byn ikväll, sen har jag tänkt sätta igång med mitt wii fit också;)

Postat av: Nina A

gud så modigt att lämna han där nere.. tycker det är skithemskt att lämna O på övervåningen i farmor och farfars stuga när vi är där...

2011-09-14 @ 21:14:27
URL: http://nupster.blogg.se/
Postat av: Therese

Duktig du är! <3 Finaste Melker är en stor kille med eget rum, me like!

2011-09-15 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback