Vem behöver sömn?!

Att sova är överskattat. Eller??
Nja, kanske inte. Sova är nog nått av det skönaste som finns, ibland. Viktigt är det också, men inte alltid så lätt. Grrr. Klockan är 04.40 och jag sitter här duschad och allt. Bra? NEJ, men orka ligga o vrida o vända sig i sängen och fundera på hur man ska bära sig åt för att eventuellt kunna somna. För att sedan OM man somnar, vakna av väckarklockan en timma senare och vara ini dödo. Så... Jag gav upp. Därför mina vänner, sitter jag här nu relativt pigg. Ska göra mig en god frukost, koka lite kaffe och vänta på att nyhetsmorgon ska börja. Haha.. VÄNTA på att nyhetsmorgon ska börja, inte varje dag man gör d :).

Jaja, hoppas ni sover gott.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Nina

du skulle ringt mig hade vi kunnat surra lite i telefon medans jag pumpade tissarna ;)

Postat av: Teppson

Men dammit... gooo morgon goo morgon ;)

2009-02-17 @ 16:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback