Vardag igen...


Ja, då var vardagen tillbaka igen. Skolan, helgjobbet och allt annat som tillhör vardagen. Jag trivs ganska bra och tycker det är ganska skönt. Nog för att jag redan efter första skoldagen kände mig tok less.. ;) Men nu efter några fler dagar känns det bättre. Kursen känns intressant och nästan lite rolig tillome.. :)

Jag och Emma satt och gjorde vårat första utkast till uppsatsen igår, så nu idag känner jag mig riktigt ledig faktiskt. Jag  vaknade 07.30 alldeles av mig själv. Sitter här med lite kaffe och bloggar och ser nyhetsmorgon. Riktigt mysigt. :)


Snart ska jag gå ner i tvättstugan och starta en tvättmaskin och sen möta Johanna för en prom runt sjön. Skönt.

Senare idag har jag tänkt putsa fönster, byta gardiner och städa ordentligt. Får se hur det blir med den saken.. Nina fyller år idag oxå, så ikväll ska jag till henne på kalas. .Grattis gumman.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen ser man på...va trevligt att ramla över din blogg!! :) Hoppas allt är bra med dig! Nu ska jag följa varje steg i ditt liv :) Kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback