Utvilad

Oj, så skönt det är att äntligen vara lite ledig. Hela denna sommars jobbande har tärt på kroppen. Nog för att jag har ett roligt jobb som jag trivs med, men lite psykiskt jobbigt blir det ibland. Sen känns det ju lite extra såklart när de flesta friends har haft semester titt som tätt oxå.

Mitt besök i Kramfors gjorde susen för kropp och själ. Jag vilade verkligen upp mig ordentligt. Tydligen riktigt ordentligt, för igår vaknade jag före Dannes väckarklocka och var pigg som tusan. Han börjar alltså jobba 06.00, så jag erkänner att det var lite vääääl tidigt =). Men pigg o glad var jag, så 06.30 var jag ute på en promenad och inte blev jag trött senare heller. Nej, jag var i full gång hela dagen. Skönt att känna sig utvilad, det var ett tag sen. 

Daniel åker ju imorrn, så ikväll blir det mys som jag ska leva på i tre hela veckor. D n i! ;)

Nu ska jag ta mig in till stan för att fixa några ärenden.

tjipp o hej från en pigg tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback