Pigg som en lärka

Ja, idag är jag verkligen pigg som en liten lärka.
Vaknade vid sju imorse och kände mig helt utvilad. Skönt, men det var väl ändå lite vääl tidigt att stiga upp på lördag morgon =). Jag låg kvar o såg lite tv till halv nio när jag klev upp och kokade mig en god kopp kaffe. Gick på en långpromenad i det härliga höstvädret och var hemma igen vid tio. Diskade och poade på lite här hemma, sen en dusch och nu sitter jag här och har just ätit upp min gröttallrik. En väldigt lugn och skön morgon med andra ord.

Kul att träffa Anna igår, d var längesen. Middagen blev god den me:). Lite senare kom även Mia förbi så d blev en kväll full av tjejsnack :) . Mycket trevligt!

Nu ska jag snart bege mig till willys. Jobbar 12-21 idag, så det börjar bli dags.

STORT GRATTIS TILL JOSEFIN OCH HENNES NYA JOBB!!!

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback