Måndag.


Svisch sa d, så var helgen över igen..

Det blev en lugn mycket trevlig helg. På fredag var jag hos Nina på kalas. Hon hade pysslat på som tusan med sitt födelsedagskalas. Oj, så gott fika hon hade bakat :). Hennes mage växer så det knakar. Hon är så vacker med den lilla kulan. Stor kram till dig vännen!

När jag kom hem från kalaset slutförde jag min städning som jag påbörjade tidigare på dagen. Strök gardiner och satte upp i de nyputsade fönstren. Så jag somnade i en skinande ren lägenhet. 

På lördagmorgon började jag med en skön promenad i höstvädret. Sen tog jag bilen och for till storheden och gick i affärer.. När jag var klar där väntade jag på att Mia skulle sluta jobbet. Hämtade upp henne och vi for till kvantum och handlade lite av varje till våran planerade "vin" kväll. Vi lagade god mat och surrade hela kvällen lång. Vinet var gott gott..  Johanna kom oxå förbi och hängde gäng med oss. Vi var i valet och kvalet om vi skulle ta oss ut eller inte.. Men eftersom att jag skulle jobba 10-21 på söndag, så stannade vi hemma, vilket var vääldigt skönt i efterhand. Vi sparar krafterna till nästa fest ist.. :)

På söndag jobbade jag som sagt en lååång dag. For hem och tog ville på en prom så att han slapp vara själv så länge. Efter jobbet gick jag och hyrde en film som jag länge velat se. P.S. I LOVE YOU var det och den var GRYM!

Så, idag är det måndag och jag tog mig en skön sovmorron. Vaknade vid 9 tiden och tog en prom, sen har jag suttit och klurat lite på uppsatsen jag och Emma ska skriva. Annelie kom förbi och drack lite kaffe och följde sedan på en prommis. Riktigt fint höstväder är det idag oxå, mm jag gillar hösten. 

Ja, hösten är härligt.. Frisk skön luft är det ute och man får tända ljus och bara mysa på inne de mörka höstkvällarna. 

Nu har du varit borta lite mer än en vecka. Jag saknar dig helt galet mycket, nu är det dags att komma hem tycker jag.



.   

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack söta du :) Känns galet skönt! Vill oxå ta en massa höstpromenader som du gör, duktig du är. Är på bättringsvägen nu med förkylningen, men vet inte om jag törs ge mig ut å frysa :S Så jag njuter av hösten ist med mysdelen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback