Måndag morgon...


Oj, vad jag varit dålig på att blogga på sista tiden.. Skärpning!

Måste börja bloggen med ett stort GRATTIS till min kombo Therese som är nybliven lägenhets innehavare.

Nu är det inte länge kvar tills denna skol termin är över.. Sista hemtentan som ska vara klar på fredag får vi imorrn, en inlämningsuppgift som oxå ska vara inne på fredag. Sen är det bara en muntlig redovisning till veckan och sedan är det äntligen sommarlov. Jag riktigt längtar till att få börja jobba. Den där känslan när man får komma hem från jobbet och känna att.. "Nu har jag gjort min dag", den känslan är underbar och när man pluggar så infinner denna känsla sig aaaaaldrig. Man har en ständig stress och press på vad man bör göra.. Så.. Som sagt. Skönt med några månaders jobb för ett tag. 

Helgen har varit bra. Mycket bra.
Fredagen blev en myyys kväll deluxe.. ;) Jag hängde baki trasa hos Danne och det blev god mat och gott vin m.m..
Lördagen var en mysig dag även den. Var på stan med Marlene och Mia på dagen, sen blev det Eurovision hos Mias jobbarkompis Frida. Sist men inte minst utgång på ollivers. En riktigt bra kväll. Tack brudar!
Så söndag igår.. Även den riktigt mysig. Daniel & Ville pallrade sig till stan, Mia kom oxå. Vi handlade för att sedan fixa en god grillad middag. MUMS!

Idag är det då måndag och jag ska jobba på hertsön. 9-13, en helt lagom tid. :)

Har varit på en skön morgonprom med Ville och nu bör jag lägga på ett kol snart.

Känner mig riktigt pigg och glad idag.. Härligt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Godmorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback