Härliga sommarväder!

Äntligen kom årets första sommardag. Helt underbart varmt och skönt har det varit idag.

Jag började dagen med en skön promenad, redan då var det varmt och skönt. Gick i kortärmad trots att klockan bara var åtta på morgonen. Ja, du läste rätt. Åtta var den, jag var morgonpigg som tusan.. :)

Väl hemma tog jag tag i slutspurten på hemtentan. Gjorde klart den rätt snabbt och gick in på stan. Mötte upp Nina och Josefin för en god salladsbuffé till lunch. Sen njöt vi av solen en stund innan Nina skulle ill frissan.

Jag gick hem och tog med Ville ut på en skön prom. Eftersom att mitt uppdrag för dagen var att inhandla minst ett par skor, vilket jag inte hade fixat så tog jag en till sväng på stan efter prommen.. :) Men.. Nej, inga skor nu heller.. Men på den tredje turen på stan för dagen hittade jag mig två par. Hhaha.. ja, två par.  Ni vet.. "köp 2 par skor och få det billigaste paret för halva priset". Ett sådant erbjudande kan man ju bara inte missa när man väl köper ett par lixom. Då är man ju nästan dum ;)

Så då var halva sko frågan löst. Nu är det bara ett par sneakers som fattas. Eller.. Ja tyyyp sneakers ni vet :)

Efter denna stads och promenad dag var jag galet trött.. Danne tyckte vi skulle fara & köpa en mjukglass.. BRAA förslag tyckte jag, så d gjorde vi, och god var den.. Mums.

Gooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback