ABBA

Söndag idag... Vaknade pigg och uvilad vid 9 imorse, skönt! Nu sitter jag här med en god kopp kaffe och tänkte skriva en liten blogg. Det ni! :)

Arbetspasset på willys i fredags, som jag nästan var lite nervös för gick bra. Jag var dock riktigt ringrostig och fick fråga om saker jag verkligen ska kunna.. Men, men.. Efter nån timma så var jag som hemma i systemen igen. Efter jobbet hämtade Danne upp mig, så for vi till han och slappade resten av kvällen. En lugn och skön fredags kväll med andra ord. 

Igår jobbade jag 12-16, vilket lyxpass va?! :) Ja, det ingick i presenten jag fick av mia. Jag skulle egentligen ha jobbat 12-21.15, men hon hade fixat så att jag skulle sluta 16 ist och vi skulle gå och se Waterloo-The Abba show. 

Så det var vad jag pyslade med efter jobbet. 18.00 började det. Gick till Mia lite innan och fick en god sommardrink :) Sen var det dags för abba music..  :) Härligt.. Kameran hade jag tyvärr glömt hemma, så ni får nöja er med en riktig abba bild. :)

image222

Jätte kul present. Tack Mia! 

Idag är det som sagt söndag och jag jobbar 12-19, så nu måste jag skynda mig lite. 

Förresten... 3 dagar kvar... ;)

Puss!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna T

Hej! Gud vilken fin blogg du har :) Är in här alldelens för sällan. Ska bli ändring på d. Ditt as du åker snart!!!!

2008-05-05 @ 16:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback