Varmt, meeeeen kallt...

Så känns det kan jag lova... Ena stunden håller jag på att svettas ihjäääl, så jag kastar iväg täcket och börjar frysa direkt. ORKA.. Ja, som ni kanske fattar så beyder detta FEBER och en sjuk Maria. Typsikt. Jag som så länge gått och klarat mig från att bli sjuk när alla andra varit d. Men nu, nu var det minsann min tur tyvärr..



49479-193


Men, men.. Bara att gilla läget. en förkylning har ingen dött av. Typiskt bara att den ska komma nu när man jobbar så mkt... Jajaa, nu är det fördig gnällt. Snart är jag frisk igen. :)

Påsk är det oxå. Så... "Påsk Glad" till er alla ;) haha..

Såhär i påsktider får jag en grym hemlängtan. Längtan efter familjen, stugan, pimpling på isen, grillning, soligt och fint väder m.m... Men, nu är jag inte där, så man får vara glad över vad man har. En fetförkylning, ja d är ju underbart.. haha.. nä, men kanske att jag måste planera in en hemresa snart. Saknar lill kramfors juh. :)

Nä, nu ska jag läsa en stund o sen hade jag planerat att känna mig pigg o kry.. Så d så ;)

Vet ni vaaaaad?! Snart kommer världens bästa Josefin hem.. Mindre än två veckor kvar nu.. Jag lääängtar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback