Rekord?!

Vissa dagar bloggar jag som aldrig förr. TVÅ inlägg på samma dag.. Det måste vara rekord! :)

Jag har just varit en sväng på stan. Lämnat tillbaka några böcker på bibblan osv..

Kom hem, fortfarande lite fundersam och på ett konstigt tråkigt humör.. Lyssnade/lyssnar på Takida och hörde en gammal goding som är såå bra. Har inte riktigt hört texten förr, men d gjorde jag nu. Just idag.. Mm.. BRA är den.
Give into me (ridin high version) - Takida

Min mage kurrar. Måste nog fixa nått att äta innan jag börjar jobba 16.

Ska skicka tillbaka några böcker jag lånat från syster i Gävle oxå. Skööönt att bli av med allt som hör den där förbaksade uppsatsen till. :)

Men först klicka in en beställning på Dirty Dancing och Grease.. Härligt glada filmer!!

Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback